Out of Range calibration summary: 12:21:48 am, Monday Jun 21, 2010
EFILive Custom Calibrations.DSP Program #2
{A2102} DSP #2 Throttle Base Injection Quantity, contained one or more out of range values when loaded.
{A2109} DSP #2 Torque Limited Injection Quantity, contained one or more out of range values when loaded.
{A2110} DSP #2 Base Torque, contained one or more out of range values when loaded.
EFILive Custom Calibrations.DSP Program #3
{A3102} DSP #3 Throttle Base Injection Quantity, contained one or more out of range values when loaded.
{A3107} DSP #3 Injection Timing (C), contained one or more out of range values when loaded.
{A3108} DSP #3 Injection Timing After Pilot (C,D), contained one or more out of range values when loaded.
{A3109} DSP #3 Torque Limited Injection Quantity, contained one or more out of range values when loaded.
{A3110} DSP #3 Base Torque, contained one or more out of range values when loaded.
{A3111} DSP #3 Fuel Pressure Base, contained one or more out of range values when loaded.
EFILive Custom Calibrations.DSP Program #4
{A4102} DSP #4 Throttle Base Injection Quantity, contained one or more out of range values when loaded.
{A4107} DSP #4 Injection Timing (C), contained one or more out of range values when loaded.
{A4108} DSP #4 Injection Timing After Pilot (C,D), contained one or more out of range values when loaded.
{A4109} DSP #4 Torque Limited Injection Quantity, contained one or more out of range values when loaded.
{A4110} DSP #4 Base Torque, contained one or more out of range values when loaded.
{A4111} DSP #4 Fuel Pressure Base, contained one or more out of range values when loaded.
EFILive Custom Calibrations.DSP Output #1
{A0118} DSP Output RPM Min, was out of range when loaded.
{A0121} DSP Output Coolant Max, was out of range when loaded.
{A0122} DSP Output Coolant Min, was out of range when loaded.
{A0123} DSP Output Torque Value Min, was out of range when loaded.
EFILive Custom Calibrations.DSP Staging
{A0139} DSP Staging Fuel Limit, contained one or more out of range values when loaded.
these are the main ones I keep seeing, even after I populate each dsp# I used to be able to make these in 2 seconds but I havent done one forever and forgot everything!